Canım kolik bebek annesi olarak cok rahatlıkla kolik diyebilirim sanırım. Bu belli saatlerde baslıyor ve huysuzlanmalar bazen devam ediyor. Gazdan olabilir, bazen sebepsiz yere devam edebiliyor ağlama nöbetleri. Ama ilk iş gazı düsünmek olsun. Damlalar bizi biraz olsa rahattı ama aynı saatlerde 3 aydır mızmızlanma devam ediyor malesef. Sabır, sabır, sabır. Rutine oturacaktır. Altını temiz karnını tok tutmaya ve karnına masaj yapmaya özen göster, insallah senin benim givi uzun sürmez