Tugceasel16 45 günlük bebeğim var ve göbek fıtığı oldu doktor suanlik sorun yok dedi yaşayan var mı böyle bir durum ?
bade_ile_merve34 Tugceasel16 benim bebeğim de oldu ağlamaktan oluyormuş doktor bekleyin geçer dedi su an 80 günlük ama çok gözünüze batiyorsa oraya bir şey koyup yara bandıyla yapıştırın demişti biz yapmadık hala var ama en azından düzeldi biraz
Tugceasel16 bade_ile_merve34 bize bişey yapmayın dedi sarı ve yeşil kusarsa getirin dedi bizde bekliyoruz