Kızlar merhaba benim bebeğim 2 buçuk aylık ve 35 haftalık dünyaya geldi bu yüzden emmekte çok zorlandı. İlk zamanlar da ememedi kilo alımı yavaşladı 3 kere sarılık oldu. Sonra takviye mama başlandı meme + mama gidiyorduk hatta ben bu süreçte 3 kere de mastit oldum zor atlattım neredeyse operasyon geçirecektim. Bebeğim emmeyi ısrarla reddetti. Ama benim hiç suçum yok ben istemezdim biberona alışsın ama yoksa iyilesemezdi. Sonraları ise hiç emmedi bende anne sütü alsın diye sagarak beslemeye devam ettim. Fakat artık gogsumden süt gelmiyor azıcık azıcık çıkıyor bir kaç damla çok üzülüyorum. Tamamen mamayla beslenmeye başladı. Dün de regl oldum süt kesilince olunuyormuş. Neler neler içtim neler denedim yok. Bebek en azından 6 ay anne sütü alsın istedim. Bu saatten sonra yapabileceğim başka bir şey yok mu? 😓