Hanımlar esimin arkadaslarının eşleri hepimiz aynı anda doğum yaptık bir araya gelindiğinde sürekli bebeğimle kendi bebeklerini kıyaslıyorlar çocuğum biberona dokunuyor mesela Buda bişeymi bizimki lıkır lıkır içecek nerdeyse falan sürekli böyle bi kıyaslama sinir oluyorum artık kendi bebeklerini daha güzel buluyorlar herkesin sümüğü kendine tatlıdır ama o tavırlar çok gıcığıma gidiyor