Merhaba bebeğim 3 ay 5 günlük 2 gündür emzirmede çok zorluk yaşıyorum emzirme pozisyonu aldığı anda ağlama krizlerine giriyor aç ama zar zor emiyor emmeye başlayınca sorun kalmıyor ama memeyi verene kadar çok zorlanıyorum önceden yoktu 2 gündür var böyle bir durum yaşayan var mı geçici mi lütfen yardımcı olun