R3232 Arkadaslar oglum baslikta dedigim gibi 10.5 aylik ve her gece cok agliyor bu 2-3 haftadan beri böyle bu tür yasayan hic var mi ?
aynurk R3232 2 buçuk yaşında halen ağlıyor atak dedim uyku terörü dedim bitmedi gitti sabır kalmadı artık 😞
Annehayat Benim kızım da 10 aylık saat başı kalkıyor emzirmek istemiyorum alışmasın diye emzirmedik için çok aşırı ağlıyor geçen 1.5 saat ağladı sonunda o kazandı ve emzirdim😢😢😢 yani diş sancısı falan mı var ki durduk yere niye ağlıyor
R3232 Annehayat bizim öndeki alt üst toplam 8 dis var simdi köpek disleri cikiyor üsttekiler. Ilk atak haftasindaydi diye sandim ama hala agliyor. Söyle bi durum var yanima aldim gece ama yine icin icin agladi sesli degil de anlamadim gitt
Annehayat R3232 malesef durum bizde de aynı bir düzene girmedik hep bir problemle karşı karşıyayım rahat olduğum bir zaman olmadı şimdiye kadar.