Oğlum dün sabahtan beri ateşli. 38.7′yi gördüğüm de oldu, 38 üstünde gördüğümde calpol veriyorum (en az 4 saat aralıkla). Dün gece de acile gittik ve üst solunum yolu enfeksiyonu olmuş, antibiyotik verildi. Doktor 2 gün daha ateşi devam edebilir dedi. 38 olmadan calpol vermeyin dedi nitekim de bunu yapıyordum. Şimdi sorum şu ateş olduğu vakitlerde ne yapmalı? Özellikle ateş düşmüyorsa nasıl müdahale edilmeli? Acile hangi durumlarda götürülmeli?
Yaklaşık 2 saat önce 5 ml calpol verdim, ateş 38.5′ti en az (en az diyorum çünkü ağzının içinden ölçmeye çalıştım fakat müsaade etmedi, daha da yükselicekti derece). O vakitten beri de sirkeli su ile ıslattığım bezle siliyorum eklem yerlerini fakat herhangi bir değişiklik yok. Mızmızlanıyor ve kucak istiyor sürekli. Başka ne yapılabilir?