Bebeğim hergun farklı saatlerde uyuyor gece bir sorunumuz yok ama sabahları 2 saat uyuyor sonra acıkınca kalkıyor ağlayarak yediyriyorum sonra esnemeye başlıyor uyut beni mi diyor yoksa uykudan kalktığı için mi esniyor anlamiyom sonra uyutiyorum 2 saat daha uyuyor. Internette 15 saat uyumalı yazıyor 2 aylık bebel için ama benimki toplasan günde 4 saat ayakta kalmış oluyor bu şekilde bazı günlerde 4 5 7 saat uyumadigi oluyo genelde misafir gelince ya da toplu bir yere gidince oluyor nazar değiyor galiba anlamadım doğru mu yapıorum esneyince uyutmakla ???