Kızlar selam. Bebeğimi çok arada mama takviyesi yaparak anne sütüyle besliyorum. İşe başlayacağım o yüzden depolamaya başladım. Sağ göğsümü hiç sağmıyorum sadece sol göğsümü sağıyorum ve sağdıktan sonra sol göğsümü hiç emzirmiyorum çünkü çok boş geliyo sanki süt yokmuş gibi. ( sadece günde bir kez sağdım hep çünkü boşaldıktan sonra bi daha süt gelmeyecekmiş gibi düşündüm ve hep yumuşacıktı göğsüm olmadığını düşündüm )Sabahları bazen dolgun oluyo o zaman emziriyorum. Sorum şu olacak sağdığım göğsümden önceden 120 Cc lere kadar süt çıkardı ancak şuan 80 i zor görüyorum hatta dün emzirdim ve emzirdikten bir saat sonra sağdım 40 cc çıktı anca. Sütüm mü kesiliyo sadece sağmakla yanlış mı yaptım. Nasıl çoğaltabilirim lütfen yardım edin. Stok yapmam lazım işe başladığımda iki göğsümü dü sağarım diyordum ama korkuyorum diğerinde de sütüm biter diye.