Sena1608 Zeynep Kamile gidiyordum ben devlette memnundum şuan 6 aylığız her ay boyuna kilosuna bakıyorlar baş çevresi bıngıldak fln standart şeyler.. ayrıca bir de özel doktorumuz olsun dedik Ataşehir tarafında Bülent bey vardı oraya gittik baktım oda aynı şeyleri yapiyo bide bı ton şampuan krem vs. İsmi verdi ikinci gittiğimde bir şampuan 150 TL 😃 yok canım kalsın dedim bıraktım 😃