Neslihandagkus 11 günlük bebeğim var ve göğsümün ucu resmen yarıldı ve bebeğim bugün kan emmis göğsümde ki yara nedeniyle şimdi diğer göğsüm de ayni şekilde çatlamaya başlamış. Büyük bir yarık haline gelmeden önlem almak istiyorum fakat ne yapacagim bilmiyorum :( suan lansinohun kremini kullanıyorum ama maalesef bir işe yaramıyor :(
Gzd-sari Neslihandagkus aynısını yasadım canım göğüs ucum koptu resmen tavsiyem ayva cekirdeğini azcık suya koy bır grce dolapda beklet jel kıvamını alıyor soğuk soğuk sürekli sür göğüsüme cok iyi geldğ bana
Saremmm Neslihandagkus Bende aynısını yaşadım canım yapmadığım şey kalmadı göğüs uçlarımı iyileştiren tek şey gümüş kapaklar oldu biraz pahalı ama aventin kalkanı da işe yarıyor bir de emzirdikten sonra kendi sütünden sür ve açık bırak hava alsın hava almayınca iyileşmiyor
Sunayaz Neslihandagkus valla ben acı çeke çeke verdim 30.günümde geçti.sana tavsiyem ben çok geç öğrendim göğüs ucuna buzdolabı poşeti geçir.kendi sütünle geçiyor bende krem aldım hiçbi işe yaramadı verdiğim parayla kaldım ...
Seldarslan Garmastan kullanabilirsin. Ben lansinoh ta kullandim ama garmastan daha hizli sonuc verdi. Benim de 15 gunluk oldu bebegim
Deletedmom136 Madecassol kullandım ben iyi geldi, bir de lahanayı buzluğa koydum sonra donuk halde göğsüme koydum eridi sonra yıkayıp madecassol sürdüm bana iyi geldi 23 günlüğüz başta yara oluyo gibiydi çok şükür çekiyo ucunu acıtıyo ama yara olmadı bunları bi dene istersen
Gzdenr Aynı sorunu bende yaşadım canım soğanın zarını koy geçer dediler yaptım ve 5 günde düzeldi çok şükür şimdi 25 günlüğüz emerken biraz canım yanıyor hala ama yarığı kapandı
__suzi__ Allah yardımcın olsun. Durumun varsa hiç düşünmeden git gümüş kapak al, gerçekten çok işe yarıyor. Ben her yolu denemiştim, birtek o çare oldu. Lansinoh kremi de ihmal etme, her emzirmeden sonra sür. Çok zor bir durum , tez zamanda iyileşir inşallah
Neslihandagkus Gzd-sari peki bebeğin ağzına kan gelmesine rağmen emzirmeye devam ettiniz mi ? Her hangi bir sakıncası olur mu acaba ?
Aysenurrr Gecmis olsun ayva cekirdeğini biraz suya koyun 2 gunde jelimsi kıvam alıyo buzdolabinda bekletin soguk uygulayın gogusleriniz hava alsn ki yara iyilessin
ikikizannesi Aynisini bnde yasadim ilk bebegimde fito madecassol lansioh sogan heryolu denedim 25 gunlukken falan duzelmeye basladi birde tavsiyem 2 saatte bir emzir bebek surekli emincede hic kapanmiyor
Fatos21Toprak Hastaneden çıktıgım gün bildiğiniz şu buz dolabı poşetleri varya 10 gün boyunca gögsüme taktım 🤷♀️ Ve benim dogumdan önce emzirme konusunda ki korkularımın hepsi çok şükür boş çıktı 🙏 poşet nemli hatta sulu tuttugu için yarık asla oluşmadı memeyi ilk aldıgında bi kaç gün çok hafif sızlamalar oluştu. Bi 10 bilemedin 15 günden sonra onada gerek kalmadı 💃🏻
Fatos21Toprak Buzdolabı poşeti takın takıştırın tavsiye edin bana dua edin 😂 gümüş kapakmış yok oymus buymus hepsi boş, orası ıslak kaldıgı içşn çatlamayı önlüyor
ftmnrt ayva çekirdeğiyle yapılan jel bana da cok iyi geldi. birde mümkün oldugunca göğüslerinizi acık bırakıp hava almasını sağlayın. ben yara olmasa da hafif acıdığını hissettiğim anda Nas Lanolin krem sürüyorum önlem olarak, cok rahatlatıyor tavsiye ederim 👍🏻
Gzmgzm Neslihandagkus kremi her emzormeden sonra surun ve gogus kalkaninin delikli olanini takin kremin nemli kalmasi gerekiuor. Yoksa iyilestirmez. Kremide mercimek buyuklugunde surun
Umayumayumay Neslihandagkus valla ben silverette gümüş göğüs kapağı ile kurtuldum evet biraz pahalı ama bebeğim sütü içmeyecekti çünkü ağzına kan tadı geldikçe yüzünü buruşturuyordu aldım kurtuldum. 3 günde iyileştirdi çok şükür
Zeyzey2019 Neslihandagkus kremle beraber her emzirmeden sonra zeytinyağı sür geçiyor ped yerine pamuklu bez koy ... benim kızım da kan yuttuğu için kusmuğu kanlı gelmişti korkudan hastaneye kendimizi nasıl attık bilemedik