Kızlar bebeğim 2 ay 17 günlük ilk başlarda kundak çok iyiydi ama artık çok terliyor kundak yapmasam elleriyle kendini uyandırıyor yüz üstü yaptırayım dedim yaptırırken uyandı yatsa bile kafasını kaldırıyor döndüremiyor yüz üstü kalıyo fikirlere açığım 😊