Kızlar bebeğim 7.5 aylık ama güle güle yapmıyor.normal mi abartiyor muyum? çak diye elini uzatıyor.cok güler yüzlü bebek.hatta koltuk kenarların da yürüyor.ama asla beni taklit etmiyor.hosgeldin diye elinide uzatıyor.dun kayınvalidem de artık yapması lazım filan dedi.arkama da Aglamaz ben bir yere giderken.henuz ba ba de de filan da demedi.yani bu gibi durumlar ne zmn oluyor.bebekten bebeğe fark var biliyorum.genel olarak.