2girlsmom günaydın, 06.30-07.00’ye kadar uyusa diye her gece yatmadan dua ediyorum, ki bebekler için gayet normal bir saat. 19 aylık olmak üzere oglum 05.00-05.30’da kalkıyor doğduğundan beri. 20.30-21.00 gibi gece uykusuna yatar. Erken yatırdım olmadı, geç yatırdım olmadı. Doğduğundan beri karartma stor kullanıyoruz ve desteksiz uyur oglum. Uyku eğitimi de aldık. Artık biyolojik saati böyle diyorum da İşin kötü tarafı ben alışamadım bu saatte kalkmaya. Şuan saat 07.10 ve biz kahvaltı yaptık, evi topladım, bulaşık makinasını boşalttım😢