Merhaba hanımlar… Bebegimin kilo alımı yavaş.. Mama emiyor. Aptamil kullandım uzun süre bebeğim çok rahatsız oldu ve çok yavas kilo aldı. Mamacımız evolvia nutripro plus mamayı önerdi gelişimi için. Kilo alımını arttıracağını söyledi. Mamayı aldim ama başlamadım daha. Kullanlar yazabilir mi lütfen kilo alımı nasıl oluyor gaz ve sancı yapıyor mu benim bebeğim kolik çünkü.