Mom8763 Demirinannesi02 kız başlatmadı öyle güzel pilav koyuyorlar yanına altına pide yoğurt offf 😶🌫️
Ekvatoral Demirinannesi02 bende çok severim en çok da soslanan kıtır ekmek ve tereyağının kokusu off. 😋
OmerinDefnesi Demirinannesi02 Bilmiyorsanız neden sakladınız yemedim hiç deseydiniz nolcakki yememiş olabilirsiniz
1prens1prensess Demirinannesi02 tabağın en atlına pide doğranmış şekilde üstüne et onun üstüne o muhteşem sosu bi tarafına yoğurdu bi tarafına pilavı koyuluyor muhteşem tadı o değil canım çekti gidip yemem lazım
Zumraa12 Demirinannesi02 kızlar anlatmış zaten Bi daha anlatmıyım😉çok seversin emin ol bende iskender delisiyim bak canımız çekti sanırım bugün hepimiz yiyecez 😂😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Demirinannesi02 Ya çok masum🙈 Ben tereyağ sevmem üzerine döküyorlar eritip. Bol yağ sevmiyorsanız fazla koydurtmayın ben hiç sevmem hiç koydurtmam.
bilgemira Demirinannesi02 bugune kadar yememen buyuk kayip diyebilirim ve gerçekten guzel yapiliyorsa gittiginiz yerde tadina doyum olmaz. Kiz keske benim kocamda ismarlasa ay kaldirip dovecem simdi agzim sulandi
iSLaMLiNa Demirinannesi02 Bende çok severim altında ekmek oluyor üstünde et döner gibi onun üstüne sos ustune tereyağ yanına da yoğurt çok güzel tadı var hiç yemeyen bile yer afiyet olsun şimdiden🙂
harley Demirinannesi02 bacım allah icin yiyecek içerir yazın🤣 görüyorum yemiyorum göğüsüm sisiyor patlayacak 😆
Deterjanhanim Demirinannesi02 yok ya döner seviyorsanız seversiniz çok güzel. Altında pide üstte döner domates sosu falan oluyor bı de yoğurt😋 of valla vcanim çekti😂
Belgiansareweird Demirinannesi02 pide ustune donereti, yogurt ve tereyag/salca, ben boyle tarif ederdim 😃 cok guzel 🥰