MucizeKalbim Kızımın ateşi 37.8 37.9 oluyor dünden beri. Baktik biraz kızarıklık var ve idrarda koyu renkli yaptı. Sanırım enfeksiyon olmus. Öneri olurmu bu işte bilmiyorum da siz neler yaptınız bu durumda napmak lazim hastaneye tabiki gidicem 🤦♀️
Esila001 MucizeKalbim canim doktora gitmeniz gerekiyor tahlil verin kızınız kaç aylık bilmiyorum ama zaten antibiyotik veriyorlar onu kullanıyorsun tekrar tahlil veriyorsun geçip gecmedigine bakıyorlar korkulacak bisey yok ama gecikme benim kızım doğduğundan beri 3 defa atlattı iki kez küçük olduğu için antibiyotikle geçirdik tekrar yenileyince bide 6 ayı gecmisdi hem antibiyotik iğne verdi 5 tane vurulduk sonra antibiyotik şuruba başlamıştık ve çok şükür bidaha olmadı kız çocuklarında normal karşılanıyor şenlik deil yani
MucizeKalbim Yasemin89- evet iki gündür koku aliyodum ama güzel de su içiyo aslinda. En iyisi gitmek hemen madem
Yasemin89- MucizeKalbim ne kadar temiz tutsakta su da içse, kız bebeklerin genelinde bu oluyor. Tabii gidin daha da rahatsızlaşmadan. Geçmiş olsun