Unicornnnn baştan kaybediyorsun. Ben anne olmayı beceremedim değil “BEN GÜÇLÜ BİR KADINIM BUNUN DA ÜSTESİNDEN GELİRİM.” demelisin. Ve en önemlisi buna kendini inandırmalısın. Üzülmekle, depresif takılmakla hiç bir sonuca varamazsın. Ortada bir sorun varsa çözüm odaklı ol. Her konuda öyle. Sen bir annesin o bebeği senden başka kimse düşünmez. Buna o kötülüğü yapma olur mu 😔 sım sıkı sarıl yavruna. Hayat zaten çok acımasız. Hep yanında ol bebeğinin. İsteden de istemesen de o senin bebeğin. İstemediğini kendine bile söyleme bir daha 😓