4 ay atağında olan bir minik 🐨 var bana yapışık ama bu kez full yapıştı geceden beri besigibe koydum ağladı kolumda uyumak istiyor artık sabah karşı koluma yatırıp yanına ysttim 2 sn kalktım ağladı aldım koluma uyudu ne yapanilirim bir fikir istiyorum kolumda hala evde isim var şu içmeye bile şuan gidemem nasıl yatağa koymam lazım uyanmasin