Ogretmen_anne Hanımlar merhabalar bebeğim 5 buçuk aylık sadece anne sütüyle besleniyor sizce oruç tutmalı mıyım sütüm çok bariz etkilenir mi yoksa iftara kadar bebeğimi idare eder mi sizler neler düşünüyorsunuz? Herkese hayırlı ramazanlar
Zynp19 Ogretmen_anne valla canım benimde 3aylık olcak 1gün tutcam 1gün Tutmuycam öyle bi deneyim diyorum bakalım nasıl olcak bide sonunda o orucu tutmak var
Aliveannesi Ogretmen_anne hayırlı ramazanlar canım benim oğlanda 5ay 19 günlük biz tadımlardan ek gıdaya başladık ama tabi tamamen anne sütü alıyor benimkide ama yarında olmak üzere ben bi deniyceğim eğer tabi sütte azalma olursa benimki doymazsa tutmıycağım umarım hiçbirşey olmaz da tutabilirim 🙏
Aysses Ogretmen_anne benim bebegimde dört aylık olacak bende bilemedim . Tutabildigim kadar tutsam iyi olacak ama gün içinde çok ağlıyor yemek yemeye fırsat vermediği için bile çok fena oluyorum ne yapsam bilemedim
__Balsurat__ Ogretmen_anne 5 ay 8 günlük canım sade anne sütü alıyor yarın bi denicem niyetim aslında bir gün tutup bir gün tutmamak inşaallah allah yardım eder
Ogretmen_anne Zynp19 sizinde mi sadece anne sütü alıyor evet canım sonrasında tutmakta zor insan rahat edemiyor bi de
Ogretmen_anne Aliveannesi canım doymazsa ağlar demi anlarız sütümüzün etkilenip etkilenmediğini allah yardım eder inşallah ya
Aliveannesi Ogretmen_anne tabikide doymazsa her türlü kendini belli eder huysuzluğundan anlarız canım
Milakizim Ogretmen_anne doymazsa belli ediyor ağlamasa bile sürekli emmek istiyor yada oyuncu bir bebekse oynamıyor gibi 3 buçuk aylığız sütüm azalıyor artırmak için var gücümle uğraşıyorum çok moral bozucu bir duru m
Zynp19 Ogretmen_anne birde şöyle birşey var sen oruç tutarsan rabbim o bebeği aç bırakmaz biyerden bi sebeb oluyo İnan sahurda komposto felan içmeyi düşünüyorum daha çoğalsın diye yani şuanlık zorlanmadım Allah'a şükür 🙏🏻
Nevommmm Benim kizimdan 5.ay6gunluk yarın deneyecem inşallah bizimde ek gıda henüz yok sadece çok az tadım aşamasında
Ogretmen_anne Nevommmm bende böyle parmakla tattırıyorum bazı gıdaları sadece yok denecek kadar yani tamamen anne sütü. İnşallah azalmaz da tutarız orucumuzu
Ogretmen_anne Aysses canım artık deneyecez durumumuza ve bebişin durumuna bakıp ona göre hareket edeceğiz zaten emziren anneye şart değil inşallah sıkıntı olmaz sende ona göre hareket edersin insan ikilemde kalıyor işte denemeden de bilmeyeceğiz bence 😊 yarın iftardan sonra görüşürüz bakalım neler olacak
Sunayaz Ogretmen_anne benimde 40 günlük sadece anne sütüyle besleniyor tutmak istiyorum fakat eşim sütüm gider diye izin vermiyor bende korkuyorum açıkcası. Tutarsam giderse eşimin gazabından kurtulamam
Essemine Ogretmen_anne biz iftar da sahurda hiç bir şey yemeyen insanlar değiliz ki iftar ve sahur arasında yeteri kadar su içer ve düzenli beslenirsek ben sağlıklı ve yeteri kadar sütü olan bir bireyde bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum ama halsizlik hastalık ya da süt de azalma olur tabi ki tutulmayabilir bunun izni verilmiş sonuçta
Fbasturk Zynp19 hurma da çok etkili oluyor tavsiye ederim sahurda tek sayılarla tüketin ,şuan sahurda 3 hurma ve su ile orucluyum Rabbim kolaylık veriyor gerçekten bebeğim 3;5 aylık ,bir gün tutup bir gün tutmayacam insAllah sonuna kadar gidebiliriz