Kızlar 25 ağustosta sezeryan oldum ama yatıp kalkerken özellikle dikişlerim sağ tarafı çok çok ağrıyor bıçak saplar gibi nefesimi kesiyor normal mi bu durum yarın kontrolüm var ama yürürken felan canımı çok yakıyor ? Şişlik de var parmak gibi dikişin üst kısmında