Kaganalis benim doktorum sadece öğlen ver ek gıdayı dedi sadece tek öğün bir küçük kavanoz kadar ya da 1-1,5 çay bardağı kadar ek gıda verilmesi gerekiyor günlük en fazla. Ne zaman isterse emzirmekte sıkıntı yok ama ek gıdayı fazla verdikçe sütten daha az tüketecek doyduğu İçin. Ben bir çay bardağı kadar veriyorum baktım daha istiyor ek gıdayı mama sandalyesinden kaldırıp emziriyorum hemen karnı doyunca istemeye devam etmiyor zaten. Su an ek gıda değil süt önemli. Ek gıdanın ona sağladığı faydadan daha fazlası sütte var zaten. 6-8 ay tadım ayları doymayacak sadece süt dışındaki besinlerin tatlarını öğrenecek. Bence azaltabilirsiniz miktarı