Kızlar birşey sorcam size. Benim kı 13 ,5 aylık ayakta sallanarak uyuyor ama yatağna yastıksız koyamıorm yastğı çektiğim an uyanıyor. Zaten büyüyen beşik ve aşırı zorlanıorm koyarken ederken. Yastıkla yatırmakta doğrı değil diye biliyorum ne yapmam gerek. Ay sizde olmasanız kime sorardım acaba iyiki varsınızz😍😂