Kızlar merhaba, 27 ağustos gecesi bebeğimi kucağıma aldım şükür, çok zor Bi hamililelikti benim için hem serklsj hem erken doğum sancıları ve acillerde geçti hamileliğim, neyse sezeryan doğum oldum, bebeğe ilk mama verdik tabi o arada çok bilen Bi akrabam hemrm kolostrom gelsin yesin diye elektriklş pompa ile sağım yaptı, sonra sütüm hiç gelmedi daha bebek de sararmaya başlayınca korktum pompa aldım Manuel tekrar, sütümü getirdi çom mutlu oldum derken göğüs ucu yarası yaptı, geçer dedikçe da beter oldu, bebek şimdi alıştı biberona kıyamet koparıyor göğüs ucu mu damağıyla eziyor emmiyor ağzını kilitliyor, da beter yara oldu göğsüm, ağrıdan sürekli ağlıyorum, artık pompa da acıtıyor, hiç yüzüm gülmez oldu, bebek ağlıyor ben ağlıyorum, göğüs kalkanı, kremi, gümüş kapak hepsini denedim olmuyor ne olur Allah rızası için bilen yardım etsin