Söyle ki benim kızımda 2. Aya kadar hergün düzenli kakasını yapardı. Ne zaman ki 2 aylık olduk çocuk asla kakasını yapamaz oldu. Biogaia damla sap simplex aklınıza gelebilecek çoğu gaz damlalarını kullandık ama hiç biri ise yaramadi.10 gün kakasını yapamadığını bilirim. (Tabiki o sıra doktora götürdüm ve beklemem gerektiğini söyledi) Artık çocuğum mahvoldu ve lavman yaptılar. Belli bir süre karnına saatlerce masaj yapıp bacaklarını dizine iterek yaptırdım. Ama sonrasında oda ise yaramadı. Doktora sorduğumda kulak çubuğunu zeytin yağına bandir ve uyar dedi. Çünkü olacak gibi değildi. Bende hergün günde 1 kere gece yatmadan önce kulak çubuğunu yağa batırıp hafif ucunu makatına sokarak yaptırdım. Herkes alışkanlık haline getirir dedi. Ama çocuğumun kivranmasindansa yapabilecek birşeyim yok illa ki birgün kendi yapmayı öğrenecek diye düşünerek 1 ay boyunca tuvaletini bu şekilde yaptırdım. 3 buçuk aylık olduğunda kulak çubuğunu rafa kaldırdık çünkü artık kendi yapabiliyordu. Şuan 4 aylık ve 2 haftadır günde 3 kere kendisi yapıyor. Gerçekten çok zorlu bir süreç Allah yardımcınız olsun. Ama bacaklar hareketlenmeye başlayınca bu durum bitiyor.