Simge666 yoo gayette emiyor valla 😂 kabızlık sorunu olmuştu doktor 1 çay kaşığı içir dediği için sorun etmiyorum kızımda etmiyor ama zeytin yağı iyi geliyor bide şunu fark ettim simge sütyen yada yarım atlet ne giyiyorsan artık onların sıkıp hatta sıkmasına bile gerek yok sürekli ucuna değmesinden bile tahriş oluyor göğüs ucu boşuna göğüs pedi alıp masraf yapma peçete koy gün içersinde kremle koy peçeteyi emzir çocuğu