Merhabalar kızlar 2 ay 6 günlük bebeğim gözüyle nesne takibi yapmıyor acaba normal midir yoksa doktora götürmeli miyim parmağımla göz hizasına getiriyorum sağa sola yavaş yavaş götürüyorum ama bakmıyor bile 1 aylıkken göz için muayene ettirmiştik bir problem yok denildi ama korkuyorum başına gelen var mı? Ne yapmalıyım