Selammm. 8 aylik bi prensesim var. Ankarada yasiyorum. Esimim ailesiyle oturuyorum. Esim ve ben 2 sene cocuk istemiyoruz. Ama genede benim korunma yöntemlerini kullanmamı istemiyor ve karsi cikiyor. Geri cekme ile korunuyoruz. Ne kadar korunma sayılsa da😕😕 Kimseden habersiz cikip hastaneye gidemem. Gitsem bile ablamla beraber bi yalan uydurmamiz lazim hemen gidip gelmemiz lazim. Saglik ocagi spral takkmiyoruz dedi. Buyuk hastaneler icin randevu sart mi. Ve NE ZAMAN GİTMEM LAZIM ADETLİYKEN MI YOKSA ADETIM BITINCE MI ? UCRETLI MI? LUTFEEEN YARDIM EDIN. BILGISI OLAN YAZSIN. BGUNU( pazar) ADETIMIN ILK GUNU