Aizat Merhaba arkadaşlar ! 25 haziranda dogum yaptım spinal anesteyle , gobek altı kesmiş baya alt taraftan hala hisetmiyor kesildigi yer , hissiz benin gibi olan var mi ? Ne zaman geçer bu ?
JackDaniels Aizat Kesilen yerdeki periferik sinirler hasar görüyor, sinir hücreleride kendilerini yenileyemeyen hücreler olduğundan bi ömür boyu orası hissiz kalacak☺️ Benimde 7 ay olacak yakında göbek deliğimden başlıyor aşağı doğru gidiyor hissizlik. Hatta geçen gün yemek yaparken ocağa fazla dayanmışım göbeğim yandı🙈
jap Aizat zamanla azalcak ama tamamen geçmez sinirler kesildiği için demişti doktorum. 2seneyi geçti doğum yapalı kesi yeri hala hissiz. Hatta çişimin geldiğini hissetmiyodum başlarda iyice dolduğunda hissediyodum geçti o
dontsleppyunhappy jap ayy bende hissetmiyorum çişimi 😂 dediğimde de insanlara çok saçma geliyor. Ama benim 1 sezaryen, 2 de ameliyat aynı yerden kesi, ondan düşünmüştüm böyle diye.
1prens1prensess Aizat uzun sürebiliyor ilk doğumumda tekrar doğum yapana kadar yani 15 ay hissetmedim doğum yaptım 5.5 ay oldu hala his yok😂normal yani
29052021 Aizat sizden 1 ay önce doğum yaptım aynı şekilde benimde hissiz. Daha önce sezaryen doğum yapanlardan duyduğum kadarıyla o bölge artık uyuşuk kalıyormuş
Asilinannesi35 Aizat bende bu soruyu soracaktım hep unuttum 6 Haziran’da doğum yaptım orası öyle bir hissiz ki sadece bir et parçası sanki valla anlamadım bende hiç. Benimde baya aşağıdan kesilmiş dokunuyorum sadece gidiklanma gibi bir his yok
Berna98 Aizat doğum yaptıktan 2 3 ay sonra biraz kayboluyor ilk andaki gibi olmuyor ama ben doktora sorduğumda kesik olan yerdeki dokular zarar gördüğü için belki çok sonra geri gelebilir ya da bir daha hiç gelmeyebilir demişti
Symtpakyldz Aizat Bende hala hissetmiyorum 2 ay oldu doğum yapalı elimi sürdüğümde değişik bir his oluyor. Ayrıca hala idrarımın geldiğinide hissetmiyorum şans eseri aklıma geliyor tuvalete gidersem aaa çişim varmış ya diyorum
Elif3406 Aizat benim de 3 ay oldu ilk zamanlar daha fazlaydı ama hala hissizlik söz konusu. Sanırım tamamen his duygusu gelmiyormuş söylenenlere göre 🤔