Mom987 Çarşamba günü emzirme danışmanına randevu aldım. Hem de doktor kontrolü var. Tek göğsümde süt var sadece,diğerinde 20 ml anca geliyor. Bakalım destek alıcam bu konuda. Çok ağlıyordu son günlerde. Ağlayan bebek açtır dediler hep. O şekilde mama vermeye başladım. Tabi şimdi de emmek pek istemiyor. 20 dakika emsede doymuyor gerçi. Yeteri kadar çekmiyor sanırım