Merhaba daha doktora gitmedik gidince ona da soracağım .
Bebeklerinizi nasıl besliyorsunuz
özellikle kahvaltısını nasıl yaptırıyorsunuz
muhallebi neyle yapıyorsunuz yediriyorsunuz
bu yeme içme işi çok karışık . Önceden süt veriyorduk acıktıkça iyi oluyordu . Şimdi ne versem bilemiyorum . Doyuyormu anlamıyorum kafayı yiyeceğim😅 yardım edin