Biranne001 İyi geceler kızlar 2 buçuk aylık bebeğimi var genellikle emerken tuhaf tuhaf hareket ediyor aff edersiniz resmen tepiniyor bide uyuyacağı zaman yapıyor bu normal mı ilk bebeğim bide dik dik sıçrıyor