2 bucuk Bebeğimin altını deşirtirdim kafasındaki yastığı alıp minderine katıp uyutayım dedim kafasının altından cektim yastığı kafası halıya az değdi ağladı ama kuçağıma alınca hemen sustu yeni anneyim düşğnemedim oyle olacağını şimdide uyuttum onu ama içim bir kötü oldu oyle kafası yere çarpınca 😢
uyutmasamıydım hareketlerinde bir tuhaflık hissetmedim ama