Bir iki unutmadan birsey olmaz. Ama belli bir saat yapın çünkü bu damlalar süt ürünlerinden 2 saat sonra alınmalı ve aldıktan sonra da 2 saat süt ürünü tüketilmemeli. Toplamda 4 saat süt ürünü almayacak bebek yoksa boşuna içirmiş olursun demişti doktorum . Bu yüzden sabah uyanınca veriyorum , böyle olunca da saatini unutma gibi bir durum yok başucumuzda duruyor şişe😁