Kızlar merhaba
Oğlum 1 ay 22 günlük doğduğundan beri Hipp 1 takviyesiyle ilerliyoruz fakat son zamanlarda artan gaz ve kabızlık sorunu yaşamaya başladık ve ben aptamili denemek istedim sonucundada rahatladığını gördüm yani Hipp bize yaramadı. Bense bir iki hafta öncesinde oğlum mamayı içiyor diye hepsiburadadan indirim kuponumla 4 tane 800gr’lık büyük boy hipp mama aldım. Yani eşime söylemeye korkuyorum kızlar ben napıcam Bu mamaları bilmiyorum allah aşkına biriniz akıl verin hiç kutusu dahi açılmamış değişim iade tarihi geçti, internet ortamında burda falan piyasadan daha uyguna versem elden çıkarmı ?