Merhaba anneler 8 aylık bebeğim var 1 hafta önce hastalandı hastayken mamasını yerdi 180 veya 150 ml içerdi hastayken içmeye devam etti hastalığı hafifledi daha doğrusu geçti gibi birşey fakat mamayı yemiyor azalttı şuan 120 veya 90 ml içiyor anlamadığım şey mama harici yemek meyve tüketiyor birde azda yemiyor 1 kase çorba 1 kase yogurt falan dediği oluyor aynı anda ama mama istemiyor aynı mamayı kullanıyoruz 8 aydır yemiyor diye mama değişikliği yaptık onda da aynı sizce sebebi nedir başına böyle birşey gelen oldu mu mama çyı mı bırakacak acaba?