Merhabalar, bugün saat 16.00 gibi sütümü sağdım dolaba 4 dereceye koydum. Akşam saat 22.00 da sütü çıkarıp ısınmasını bekledim ama ısınmadı. Anne sütü 25 derecede 3 saat dayanıyor diye biliyorum. Saat şu an 01.00 ve sütü vermek zorundayım ama hala soğuk.ne yapmalıyım süt boşa gider mi çok üzülüyorum çok tecrübesizim🥺