Sanırım Bi çok çocuk bu dönem aynı şeyi yaşıyor çok şiddetli olmasa da kızımda da karasinek korkusu oldu normalde korkmazken çığlık çığlığa ağlıyordu, konduğu yere gitmiyordu. Biz sineğe dokunarak cesaretlendirerek, hadi gel beraber bakalım sineğe diyerek aştık. Tam olarak neyden korktuğunu anladınız mı