Merhabalar bebeğim on bir günlük ve göbeği hala düşmedi .bir hafta banyo yaptırmadım ama hava çok sıcak ve hastalık ta olduğu için yıkamak zorunda kaldım.Bir şey olur mu ki.yikamayinca içim rahat etmiyor.hergun yıkıyorum artık.gobegine bir set de surmuyorum