Tugbaa_44 Merhabalar ben yeni sezeryan oldum da.dikislerimi yarın açmaya gidicem.acaba gitmesem olur mu.kendi kendine açılır mı.acitirlar diye korkuyorum.aciyor mu
Rabiaogz Tugbaa_44 tam anlamadım neyi sorduğunuzu ama ben kendi sürecimi yazayım. Sezaryen oldu yapıştırma dikiş şeklinde. Üzerine su geçirmez bant yapıştırdılar 3 gün sonunda bantı kendim çıkardım sonrasında krem sürmeye başladım ☺️