35Talya27 beeen çok memnun kaldım tabi işlem kişinin cilt yapısına göre kalıcılığı değişiyor benim 3 yıl oldu baya gitti ama hala idare ediyor ☺️ En önemlisi en çok dikkat etmeniz gereken şey dövmenizin rengi solmaya başladığında kızıl yada kırmızı kalmaması çünkü bunun dönüşü zor sonradan o kırmızılıklar kapanmıyor ancak dövme sildirme işlemi yaptırmak gerekıyor , onun dışında kılları falan dökmedi çok memnunum