Bebeğim 10 aylık hala yenidoğan gibi gece sık uyanıp emiyor uyuyor bazen saat başı olduğu oluyor.Hadi diş patlayacağı dönemler tamam diyorum ama uykusuzluk beni 10 Aydır gerçekten yordu.Gece beslenmesini nasıl azalttınız canım anneler? Su denedim kanmıyor içiyor sonra ağlıyor emzik bazen ise yarıyor yine de olmadı.Gunduz uykularımız harika akşam da saatinde uyuruz ama gece araştırmalarıma okuduğum yazılara göre alışkanlık olmuş ben bu alışkanlığı nasıl değiştirebilirim ya kesintisiz uykuyu geçtim iki kere uyansa bana yine yeter 🥴