32 günlük bebeğim var ve malesef gaz olayimiz mevcut. Emmedigi için sütümü sagip + mama şeklinde beslenme uyguluyorum. Beslenme sırasında uyuyor ama ben kaldırıp gazını çıkarıyorum ve özellikle geceleri uyandıktan ve gazını çıkardıktan sonra daha kötü oluyor sürekli kasıyor kendini iyice huysuzlaniyor uyumuyor ben şimdi bu durumda uyandırıp gazını çıkararak hatamı yapıyorum böyle kendini kasıp ettikçe çok üzülüyorum 😭