MomsMeteor ben her akşam papatya çayı içiyorum,vitamin takviyesi alıyorum,telefondan olabildiğince uzaklaşıyorum özellikle instagrami sildim çünkü gün içinde baktığımda orada herkes mutlu,herkesin bebeği dâhi,saatinde uyuyor sanki mükemmellermis hiçbir sıkıntıları yokmuş gibi gösteriyorlar sonra kendi hayatıma bakinca eksiklik hisseder oluyorum. Bu yüzden gerçekten benim ki bir tavsiye Instagram,telefon bunlardan gün içinde olabildiğince uzak durun 😔