Lezginka Merhabalar, e bebekte 170₺ 400gramı. Yani piyasaya göre bayağı yukarıda. Kullanan, bilgisi olan var mı? Anne sütüne en yakın formül süte ulaşmaya çalışıyorum. Değerleri gayet yüksek ancak ülkemizde sanırım çok yaygın kullanılmıyor
irva Lezginka Ben bununla büyüttüm diyebilirim.Oğlum 1 hafta sonra 10 aylık olacak.Holle’den başka mama kullanmadım.Evet biraz fiyatı gramına göre diğerlerinden daha fazla ama tamamen organik bir mama.Demeter sertifikası olan tek mama holle.Değerleri çok iyi oğlum ne çok kilo aldı ne çok az kiloda kaldı.Kan tahlillerimiz yapıldı bu ay hiçbir sorun yok çok şükür.Mama çok iyi bir mama tavsiye ederim.
Lezginka antropologanne teşekkür ederim, emzirememek ne kötüymüş.. Evladım tertemiz anne sütü alacakken kimyasala, yapay olana maruz kalıyor.. Dilerim tüm annelerin bol bol sütümi olur
antropologanne Lezginka Bende kizimi mamayla büyütüyorum. Sizi çok iyi anlayabiliyorum. Kısmetlerinde yokmuş, napalım. Rabbim başka yerlerden bolluk versin insallah 💜🙏