Iyi geceler anneler kimler var.tam uyku nun güzel anlari erken es uyumus yattik 10da yorgun du esim sanırım dışardan bi müzik sesleri komşular oturanlar sınır oldum..bahçelievler de oturuyoruz mahalle de gencler oluyor sesten yatamadim ya bu millet demiyor mu uyurlar bebeği olan olur degil mi bos sesleri geliyor 😏😏.ninni açıyorum oğlan uyanyor dye🤣🤣 tam dalinca kapatırım dandini dastana😍😄😄😄 birde sinek geliyor kaşındım acmasam sıcak su gibi ter neler cektim ben bir ben miyim terleten acaba .:( sabah ogluma oyun okuluna gturcem heyecan var hocamızla konustuk sans dileyin umarim iyi gecer .sorunsuz gun olsun❣❣🤲eğlensin oglum.