Merhaba oglum 7 yasında gecen sene okulu erteledik bu sene 1 e başlayacak mecbur. Kronik hastalıkları var bir böbregi yüzde 8 calısıyor ve alerjik astımı var. Sınıfımız 43 kişilik. Ne yapacagız nasıl yapacagız bilmiyorum ben cok tedirginim. Cok asırı korkuyorum. Uzaktan devam etsin desek pskolojik acıdan cok etkilendi oglum pandemi döneminden. Kendisi de gitmek istiyor bizde ona iyi gelecegini düşünüyoruz ama yine de içim elvermiyor kafam cok karısık. Var mı bu durumda anneler