Merveyagmur Merhabalar Bebeğim 6 aylık. Bugün sabahtan beri ateşi var. 37 dereceydi Duş falan aldırdım düşmüştü akşam. şimdi yine 37.7 derece olmuş. Araştırıyorum kimisi şurup verilmeli kimisi beklenmeli demiş ne yapacağım tecrübeli anneler 🥺
Morfrenk Merveyagmur limon sıkıp çoraplarını limona batırın ayaklarına giydirin, eklem yerlerine ılık bezle kompres yapın, üstü tek kat olsun, uyumuyorsa duşta aldırabilirsin
CatBoy Merveyagmur 38 e kadar ateş düşürücüye gerek yok. 37 hafif dereceli ateş kabul edilir. Ilık duş aldırıp eklemlerine ılık kompres yapabilirsiniz. Sirke kesinlikle kullanmayın. Ateşi ani düşürüp birden yükseltir. 38 derece görürseniz ılık duşa rağmen düşmezse calpol verebilirsiniz.
Teemo07 Merveyagmur ılık bez koy eklem yerlerine. Rahatlatır. İlaca karşı değilim varsa ateşi verilmeli, rahatlatıyor. ama bazı doktorlar 38 bazıları 38.5 u görünce verin diyor.
Begum64 Merveyagmur 38.3 ü geçmeden vermeyin. Bebeğin bağışıklık sistemi için ateş önemli. 38.3-38.5 ateşi gördünüz ilaç verdiniz ama ateş dirençli ise düşmüyorsa o zaman mutlaka hekime başvurun.
1Anne22 Begum64 merhaba benim oğlumda 14 aylık ve ateşi öğlenden berş 38.5 39 ılık duş ateş düşürücüler hiçbiri fayda etmiyo yanıyo çocuk daha şimfi yine ılık duş aldırdık ama hiç etkisi yok hastaneye götürğnce bişey yapmıyolar napıcam ben çok korkuyorum
Prensescilek Merveyagmur ben atesi çıktığında zeytunyagunu ısıtıp ayaklarının altına sürmüştüm sonra çorap giydirmiştim ve gerçekten atesi düşmüştü bunu da burdab birinin tavsiyesi ile yapmıştım kim olduğunu hatırlamıyorum ama aklıma geldikçe Allah razı olsun diyorum bizim atesimizj 38.8 falandı
Ceylanergen Merveyagmur hastanede hemşireler artık 38, buçuk olduğun da korkun aşağısı olunca korkmayın dedi bize
Prensescilek Merveyagmur ben atesi çıktığında zeytunyagunu ısıtıp ayaklarının altına sürmüştüm sonra çorap giydirmiştim ve gerçekten atesi düşmüştü bunu da burdab birinin tavsiyesi ile yapmıştım kim olduğunu hatırlamıyorum ama aklıma geldikçe Allah razı olsun diyorum bizim atesimizj 38.8 falandı
BademsMam Merveyagmur 37.7 çok yüksek bir ateş değil. Bence diş ateşi. Çok huzursuz oluyorsa calpol vermelisin
Grejuva Merveyagmur ikk dört ay 37 ve 37.6 falan dı 38 ve üzeri ateş sayılıyor ılık duş calpol ve dolven dönüşümlü verebilirsin 4 er saat arayla ateş yükselirse
Begum64 1Anne22 bu durumda mecburen ateş düşürücü vereceksiniz, eğer direnç gösterirse hastaneye gidip tahlillerime baktiracaksiniz ki ateşin kaynağı ne ortaya çıksın.