Mom0768 Rabbim beterinden esirgesin,ne guzel fikir alışverişi yapabiliriz diye yazmissiniz erinmeden,seve seve okudum. Gulme konusunu hic bilmiyorum ancak dalma nobetini biliyorum,yasadik,etraftan kopmus gibi dalardi kizim,dokunurdum seslenirdim. 33 haftalik dogdu,zor bir dogumdu,kanala sıkıştı,simdi aslinda soyle de birsey var belki bu eeg mr gibi seyleri yasamamis olsak,giz dalnasi ya da gulmeyi,ren uykusuna gecisteki durumlari irdelemezdik. Yani demek istedigim belki biz icimizdeki supheden dolayi tedirgin oluyoruz. Nacizane tavsiyem bir anne birseyden suphenenirse arastirmali,