Hsynkbr kötü bir yaklaşımı yok ama ben alışık olduğum muayenenin çok dar kapsamlı olanını görüyorum burda şuan. Sonuçta sorununu dile getiremeyen bir varlık var daha detaylı yapmasını beklerdim. Örneğin B12 vitamini eksikliği için ekstra damlaya başladık daha ne zaman tekrar muayene olacak kan değerleri de düşüktü ne zaman bir daha bakılacak onu bile söylemedi. Aşılarına bile bakmadı